Pages

Reasons To Continue Writing

Friday, July 1, 2011

Gossip

Assalamualaikum.



" Korang Nak Tau Tak Kalo Korang Jadi Bahan Gossip? "


Fa Nak Tau.
Sebab?
1. Tak Nak Lari Dari Isu Semasa. :P
2. Eksaited Nak Tau Apa Yang Buat Fa Jadi Femes Seketika.


psstt: Coming Soon, Entry Dark of the Moon. =)

38 comments:

muhamad hanif said...

penah jadi bahan ?

TeAqArH said...

nak tau..tp lau gosip tu x benar..memang hangin

nurfatiha blacky said...

nak tahu. tapi nak tahu yang baek2 je.hee

diana said...

mesti la nak tahu..
kalu boleh nak tahu siapa tukang sebar tu..
senang nak cili2 mulut dia kalau gosip benda2 tak baik ni..
benda yang baik biar kn je..hehehh

syrupmasin said...

fuyoo gossip girl..err :D

Syuxer said...

gossip???ke cam diumpat dari segi bahasa timor timor hahaah

soooooour said...

kdg2 nak tahu...kdg2 malas amek tau...

KAMIHIDUP said...

transformer!!!

tia @ Ini Kisah Tia said...

sebab yang pertama Tia tak faham .. yang kedua faham :)

Ain Zulaikha said...

hahahaha ape la tu kan hehehe

Liyana Zahim said...

Sbb org mencis kite lah.. haaa..

tiefazatie said...

hah?sbb kte comel?haha

khairul akmal azman said...

biasa la 2 ..cik puan..hehe

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

femes sbb gossip tak best lah..malu je kot :D

Fathiah Hamim said...

anip: masa zaman dolu dolu :D

Fathiah Hamim said...

teaqarh: hehe harus lah

Fathiah Hamim said...

fatiha: haha kalo jahat tak nak tau?

Fathiah Hamim said...

diana: hahaha kalo benda baek bagi eskrem laa

Fathiah Hamim said...

syrup: pulakk

Fathiah Hamim said...

syuxer: alaa sama ja

Fathiah Hamim said...

soour: malas pun selaluu

Fathiah Hamim said...

kamihidup: yes!!

Fathiah Hamim said...

tia: hehe isu semasa la. gosip terkini. :D

Fathiah Hamim said...

ain: haha yes! tu la yang nak tau

Fathiah Hamim said...

liyana: sedeh .... :D

Fathiah Hamim said...

khairul: erk pa yang biasa>

Fathiah Hamim said...

fee: haha tapi kalo tak betul, nak malu apa

Fathiah Hamim said...

ifa: pun bolehhh

sabella mohamad said...

pehh
mesti hawtt ni
haha

Fathiah Hamim said...

sabella: hot gila! haha

ABU said...

err..nak main gosip gosip pulok! haha.. bgus ajk aku skli ^^

Fathiah Hamim said...

abu: jom3.

alif haris said...

pernah jadi bahan gelak ? haha

kokser kokdam said...

kalo gosip tu ok, sdap jugak dengor nye..

kalo gosip x ok.. sakit ati jgak wooo

Fathiah Hamim said...

alif: bahan gelak? selalu? hehe

Fathiah Hamim said...

kokser: hehe biasa la tuh kann

alif haris said...

haha yeke .? ada bakat jadi pelawak la ni ? haha

Fathiah Hamim said...

alif: apa pulak. kena bahan sebab buat benda memalukannn. ngeee