Pages

Reasons To Continue Writing

Wednesday, December 8, 2010

Kegagalan.

Aku Benci Kau.
Kau Menyusahkan Idup.
Idup Aku Musnah.
Musnah Impian Aku.
Aku Mahu Kau Pergi.
Pergi Jauh, Jangan Kembali.
Kembali Bila Aku Sudah Tiada.
Tiada Di Bumi Lagi.
Lagi Sekali Aku Ingatkan.
Ingatkan Kau Wahai Kegagalan.
Kegagalan Ku Hanyalah Seketika.
Seketika Kerana Aku Pasti Bangkit.
Bangkit Melawan Mu Si Pemusnah.
Pemusnah Harapan, Bersedialah.
Bersedialah Untuk Dilawan.
Dilawan Oleh Kuasa Kejayaan.
Kejayaan Pasti Menang Akhirnya.
Akhirnya, Aku Berjaya.


:: Puisi Ke Atas Neh? Tak Tau La Jadi Ke Tak, Tak Pernah Buat Puisi Melayu. >.< ::

2 comments:

Hafidzah Hafidz said...

waaa..terrernye buat sajak..ada gaya nih..boleh asah lagi nih..ada bakat..apa rahsia?? heee >.<

Fathiah Hamim said...

huhu macam tak jadi ja sajak. thank you anyways. :)