Pages

Reasons To Continue Writing

Friday, January 27, 2012

#3 Tahukah Anda?

Assalamualaikum.

Yea Ke? Haha
Baru Tau Sebenarnya.
Tapi, Bila Tengok Cerita Kelakar,
Macam Gelak Banyak Je? :D
Yeap Ini Adalah Fakta. :)


35 comments:

semutsengal said...

fakta ?


Err, tapi budakbudak pun kuat nanges kan. kuat berak pun dia jugak.

farah hanim said...

hehee
fact ke??
comel je baby gelak

NUR FARAH NASUHA said...

Haha . betul ka? Baru tahu kita ni gelak 15 kali ja sehari . :D

❀ ERAH ❀ said...

eh...baru tahu ni...lepas ni nak hitung la...hahahah

Azhafizah[フィザ] said...

ye ke?dasat jugak ye..baru tahu ^_^

fatin amalina husna said...

lar sikitnya 15 kali shari..huk3..

Nisa Greennnpanda said...

owh..br tau...
tp rsnye sy byk gak gelak dlm komen...
ngehehehehehehe....

aLyA_syGS said...

orang dewasa 15kali..? mcm xpcaya... kih9

miss epa said...

hee.nak kena jadi budak budak balik ni. :)

diana said...

sekarang nak banyak kan gelak dari selalu..heheh

shiema sufian said...

setujuuuuu (: makin tua makin tension life and makin kurg gelak.

shida'R said...

yeke??

tak kan la 15 kali jer rsa shida ni orgnye kuat gelak..

myb up skit la lebih dari org dewasa biasa heheee ^_~

~Filzati Zulkepli~ said...

selalu gelak semsorang ^_~

ZWAN SABRI said...

Best kan jadi budak kecik.. Gelak je kejanyaa... HAHA

semutsengal said...

mksud ?

C i k P i p i T e m b a m said...

yeke ? tapi semalam kita tak gelak langsung.. normal tak ? :p

Cikpuan rara said...

hehehe yeke.ich cm banyak je gelak.hehehe

Bui Junaidi said...

15X SEHARI..TAK PERASAN PULAK KAK BUI DALAM SEHARI GELAK BERAPA KALI...TP RASANYA MMG JARANG LAH SBB TAKDER TEMAN NAK GELAK DLM KELAS NI..HEHE..

Nazri Hanafiah said...

banyak sangat gelak nye..hehe

KizZ said...

Wuyooo...seriusly??



Kalau berani jom join contest kedai Kiz, hadiah kompem gempak!
The OH!SEM tagline contest

Hanif Idrus said...

kanak2 lagi happy yekk..
tapi setahu aku satu hari aku gelak lebih 15 kali lepas campur kutuk orang dan gelakkan dia..itu boleh kira sekali ker?
Soalan serius?

MaYa MustWany said...

budak kecik selalu tengok kartun.yang kita dok stress keje/stdy.hihihihi

aisya said...

byk je gelak.. contohnye mcm tgk running man.. hehe

Niza Romli said...

ihh...sikitnya dalam fakta tu. hari ni gelak banyak kot. bgn2 pagi dah gelak dgr hot.fm. ptg pun gelak tgk cerita katon...hehe

Syufarr said...

syok je budak2..xpyh pikir hal2 yg serius..hahahhhaha

~~oOpEt~~ said...

err.. mcm tu sekali?

Phat said...

owh baru tau jugak hehe

FiqaComey said...

15 kali je? fiqa rase salu kat skolah fiqa gelak mencecah 20kot.. hak3.. blum campur gelak kat blog.. hahahahahahhaahahahha.. cube kire?
:-D fakta yg mnarik,, tq,, fiqa suke bce fkta cmny,, ;-)

ILA HonEyBuNNy said...

erk?? esk ila nak kira la bapa kali gelak..hehhehe

jessemiller. said...

jesse da follow sini ya :)

Mr.Trollulz said...

Fakta yang bukan auta, saya ketawa hampir setiap hari. :)

Tapi tak tau lak 15 kali sehari. Macam lebih jerk. :p

mira maisara said...

sebab budak2 kejenyer brgembira je..so bnyk la gelaknyer kot?

Aida Omar said...

sikit je eh orang dewasa nie gelak.. kalau gelak pun gelak tak ikhlas.. haha

D'ya Marshmello said...

wahh, nice info.baru tahu..grr kalau mcm tu nak jdi budak2 balik la? grrrrr

jemput singgah :-

LATEST ENTRY : Janganlah Engkau Menangis

Anif Abdullah| AA said...

nak gelak macam budak2 laa.. haha