Pages

Reasons To Continue Writing

Tuesday, August 30, 2011

Berbaloi Buat Surat

Assalamualaikum.

Hai Korangggg.
Berat Dah Naek Ke?
Fa Pegi Beraya 5 Rumah Ari Neh.
Tiga Rumah Buat Nasi Beriyani.
Rumah Keempat, Lodeh.
KeLima Soto.
Tapi Masuk Rumah Ke KeEmpat, Fuhh Tak Larat Dah.
Memang Tak Leh Nak Masuk Pape.

Bukan Makan Banyak Pun Tiap Rumah,
Tapi Dah Memang Sampai Kuota Perut. Hehe

Oh Ya Jauh Pulak Melencong.
Ingat Tak Fa Buat Surat Kepada Pemberi Duet Raya?
Alaa Yang Dok Menagih Simpati Tuh. Hehe

Fa Rasa Ramai La Baca,
Sebab, Saham Gua Naik Bhaiii!
Alhamdulillahh. Berkat Puasa Penuh Mungkin. Hehehe
Baru Dapat 5 Sampul Pun,
Tapi Isi Tuh Mahal Wo.

Mungkin Neh Tahun Terakhir Kot Dapat Banyak.
So, Kumpul Selagi Bolehh La Kan.

Korang Pulak Amacam?

psstt: Soory Dah Dua Ari Tak G Melawat Korang! Jap G Fa Beraya Jumpa Korang Kayh.

26 comments:

Syazwan Che Deraman said...

boleh dah nak kongsi tu. :)

Unknown said...

jelesnya!! kenapa jijah tak dapat duit raya g...jijah ni kecik tau..mcm budak sekolah. tp xdapat..huhuhuhu :(

yusuflaili(Goku) said...

Salam;
aku mana layak lagi..anak aku 3 orang dapatlah sampul,banyak juga aku tengok..kaya anak2 aku,ada harapan untuk aku pinjam..Heheheeee!

semutsengal said...

wahahhaha,


aku dpt berbakul2 je.



lalalalalalalalalaa.

kiz said...

dapat banyak..tapi duit anak laa..keh keh..makan komisen je..haha

laskar pelangi said...

wah! leh la belanja kat sini skit;)


selamat hari raya dear~

OmmaWany said...

duit x dpt apatah g sampul...huhuhu

Kyohei Akimaru said...

dlm gambo tu,apa sampul raye dapat?bank mana dan sebagainya coz I suka corak dan design sampul raya...thanks

Anonymous said...

hehe
bole kasi fara skit
hehe :D

Zul fattah said...

huhu.. aku x dapat pun duit raya tahun ni..

Kyohei Akimaru said...

kalau rasa nak buang sampul raya.saya nasihatkan awak jangan buang.saya suka mengumpul sampul raya.kalau boleh,saya nak sampul raya yang awak dapat tu.boleh?

kotak bulat said...

heheehee.. kb pun dpt byk kit raya kli ni

vblogklasik said...

Tudiaa.. bok mai la ckit. kita share2 duit raya. hehe.

Alif Haris said...

hehehe .. memang berbaoli2 la buat surat :D

boleh la bg alif satu sampul tu haha

Unknown said...

Cer cite sape orang first bg duit raya..hehhehe...of course abah kn

biela bell said...

mmg best klu dapat duit raya..hoho..ce share ce share ;p

Unknown said...

yeahh..kumpul selagi bole :D

Anonymous said...

selamat hari raya aidilfitri :)

Unknown said...

salam aidilfitri :D

Anonymous said...

isi dah berape tue ;p

dill said...

Salam Aidilfitri :)

dill.

Anif Abdullah| AA said...

waaa.. macam ada duit merah je tuh..hehe

Anonymous said...

puasa penuh? penuh? penuh? >.< hishh ni yang jeles niyh.. mak oihh sedapnya beriani, terliur bhai, kat sini tak jumpa lagik orang buat nasik beriani T__T nasik minyak, nasik kuning, nasik lemak, nasik dagang banyak laa.. eh berat belum sempat naek lagi :D

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

wah banyaknye dapat . choki dapat sikit je .hehe

:)

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin ye :)

Wanie said...

tak dapat satu sampul pon lagi..huhu
bak la akak satu..keke

kasi-pecah said...

banyak dapat duit raya.. alhamdulillah ..

http://www.mohdzaid.com