Pages

Reasons To Continue Writing

Wednesday, November 16, 2011

Wordless Wednesday: Worst Job

Assalamualaikum.



25 comments:

YOUsoF said...

Heheh. Tapi kita kena ingat, seteruk mana pun kita sekarang, masih ramai lagi yang lebih teruk dari kita. Kena syukur sentiasa.. kan. ;)

Munnafendy said...

haha...bleh lak die mengeluh ek.. =)

Aweyn said...

sbb hari2 kena hidu bau busuk gigi kehkeh

Bro Ahmad said...

akan di kenang bila dah tua tak ada gigi lagi Fa

abah khalisha said...

penggosok gigi dan pengelap dubur..adeeehhhh

Wanie said...

hehehe..sume keje pun 'worse' tapi sume tu dah adat bekerja..ade banyak lagi keje teruk dari keje kite..pike itu je kan utk tenangkan hati :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

setiap pekerjaan tu xkan habis nye.. lagi kita cepat nk setelkan lagi bertambah2 la keje tu :)

yusuflaili said...

salam;
semua yang indah dan wangi berasal dari yang busuk dan najis..

Lea Isnawi said...

hehehe. teruk tapi bermanfaat utk org lain
ok la tu

Bui Junaidi said...

dabel meaning ni..hehe

En. Kronik said...

kui2.. tu tisu dapor ke tisu tandas??

sis92 said...

hehe ada maksud tersirat dan tersurat :D

Mrs.Yie said...

antara berus gigi dan tisu akak nak pilih berus gigi..kihkihkih ada kena mengenak tak?haahahahah

khairul akmal bin azman said...

nak tisu la
ok x

onie said...

syukur walau kerja tak setanding orang lain..

My SweetPea said...

bersyukur dengan tugas yg ada...sebab kite masih diperlukan di muka bumi ini...:)

Reena Kamarudin said...

saya akan pilih berus gigi. huhuhuhu. hai, salam perkenalan :-)

najihah sahami said...

sama la....T_T

tp xpe. kita tetap kena teruskan kan?

Cik tikah said...

haha.. kadang2 berus gigi digunakan utk basuh singki. singki? haha..

BeloG MTT said...

Setiap manusia ada bahagiannya kat atas muka bumi nihh.. Apa pon kena bersyukur..Kite keje teruk ada yang lagi terok kann :')

semutsengal said...

tisu tuu bleh relaks je.. Apalah berus gigi ni..

Eein Azryn said...

haha. baru tau yang berus gigi pandai mengeluh.

Cik Azizah said...

syukur la ape yg ada syg~insyallah segalanya dipermudahkan :)

Rosalia said...

berus gigi pling berjasa :)

CTK said...

hehehehe...berus gigi tu sje nk perli tisu ler tuu..hahaha