Pages

Reasons To Continue Writing

Friday, February 25, 2011

Saya Suka Jonker Walk! *Contest*

Jeng3.
Lama Dah Rasanya Tak Join Contest.
Yelah Asyik Kalah Je,
Hilang Semangat Nak Join. *confession*
Jadi, INCIK WAN Sila Bagi Aku Menang Yea.
Haha.
Apakah Contest In Mengenai? Okay Apa Aku Carut Neh.
Aku Nak Cakap, Contest Neh Pasal Apa Laa.




Brader Wan Neh Ada Buat Entry Pasal Jonker Walk Ari Tuh.
Pastu Dia Suruh Kita Pilih Memana SATU Gambo Yang Ada Dalam Entry Tuh. Nak Tau Sila Ke Bloq Dia La Kan.
Lepas Dah Pilih Gambo Tuh, Kita Comment Sikit Gambo Tuh.
Siapa Paling Kreatif Menang!
Haaa Senang Kann?
Yang Best Nya, Tak Yah Ada Bloq Pun Boleh Join Tau.
Yang Penting Ada Facebook.
Mesti Korang Ada Kan? Yelah Dah Ada Bloq, Pehal Pulak Tak Da Pesbuk? ;P

Baeklah, Ini Gamba Yang Menjadi Pertaruhan:


Fuhhh. First Tyme Tengok Gambo Neh Betul-Betul Tertarik. Rasa Semangat Patriotik Terus Memuncakk. *err hiperbola boleh kan? ;D* Tak Da Lah Maksud Aku, Gamba Neh Klasik Dowh. Dengan Cara Edit Yang Ala-Ala Zaman 60-an Neh Menambahkan Ciri-Ciri Jonker Walk. Melaka Kan Bandaraya Bersejarah, Jadi Memang Sangat Kena Dengan Tema. Kereta Klasik *tatau nama la pulak* Tuh Completes The Whole Picture. Memang Prop Yang The Best. Macam Kembali Ke Era 60-an Lepas Tengok Gamba Neh. Thumbs Up! *dia kata puji-pujian pun dikira*

Okay Dah Siap!
Jap G Saya Anta Link Kayh,
Mau Join?
Sila Ke Alamat Ini: WAN!!!

7 comments:

HAZWANmohd said...

wa!! gudluck k,.,
entry diterima ditimbang timbang!~
thanx

Fathiah Hamim said...

nelly: thank you!

Fathiah Hamim said...

mesmerising wan: arigato!

aida4eva said...

gud luck :)

http://aida4eva.blogspot.com

nuralynZAKREE said...

gud luck ya~

HAZWANmohd said...

u r the 4th winner!!!!! congratulations!!!!!

HAZWANmohd said...

ermmm.. tolong bg addres kat fb wan ye,,. http://www.facebook.com/hazwan.mohd