Pages

Reasons To Continue Writing

Monday, January 10, 2011

Kuasa Sudoku

Selamat Malam Semua!
Siapa SUKA GILA Sudoku? KITA GENG! ;D
Dulu Ada Ex Dormmate Aku Suka Sangat Buat Sudoku.
Dia Bosan Dia Buat, Dia Ngantuk Dia Buat.
Lama2 Aku Pun Musykil La Macam Mana Dia Buat And What Makes Her To Be Addicted With It.
Hah Sekali Dia Ajar, Aku Pun Mula Lah Berkawan Dengan Sudoku.
Fuhh, Memang Mudah Terpikat! Sekarang, Aku Pun Dah Macam Kawan Aku Tuh. :O
Eh Jap, Tau Tak Sudoku Tuh Apa?
Alaa Game Isi Nombor Dalam Kotak Tuh.
Yang Selalu Ada Dalam NST.
Kita Kena Isi Nombor 1-9 Dalam Kotak Tuh Tapi Make Sure Nombor Tuh Tak Berulang. 

macam neh ha

Heh Awal2 Buat Pakai Pensel, Now Selamba Pakai Pen. *poyo*
So, Tau Dah Sudoku Tuh Apa?
Yang Dok Buat Sudoku, Korang Tau Tak Apa Kelebihan Bila Buat Benda Neh?
In Fact, You Can Feel The Difference.
Honestly, I'm Experiencing It. :)
Aku Pikir Sudoku Neh Ada Effect Tak? Maka, Aku Pun Cari Lah Pasal Cik Su.

Haa Scientifically Proven Tau! Cik Su Neh Tolong Minda Kita Function Better. How?
When Solving Cik Su, Our Minds Needs Concentration and Focus, Maka, Bila Kita Guna Akal Kita Banyak, Makin Hebat La Minda Kita.
At The Same Time Memory Kita pun Makin Kuat.
Scientist Cakap, Orang Yang Selesaikan Cik Su, Has A Better IQ Sebab Solving Cik Su Neh Macam Buat Senaman Untuk Minda Kita.
Ingat Orang je Kena Bersenam? Minda Kita Pun Kena Senam Tau!
Barulah Sihat Dan Cerdas!

Aku Bukan Nak Kata Apa, Tapi Serious Cik Su Helps Me A Lot. Now, Aku Makin Lincah Menghasil Dan Mengeluarkan Idea. Aku Makin Mudah Memahami Things. Yang Paling Best, My Memory. Alhamdulillah, It Gets Easier For Me To Memorize, Especially During Exams. :)

So? JOM LA BERSUDOKU!
Tak Rugi Kot. Alaa Takat 4,5 Inggit Habes Nak Beli Buku Dia, Tak Da Hal Kot? Duit PT Kan Banyak. :P

Antara Koleksi Aku


9 comments:

shahsyaz said...

komen 1st i..

thanx follow i...

and, slm perkenalan...

Fathiah Hamim said...

salam perkenalan jugakkk. :)

Roxy zai said...

hahhaa..dlu rajin wat bnda ni..nao on off dah..aiyo..cik su!!=)

Fathiah Hamim said...

ohh buat la selalu balek :P

CaDLyNN said...

wow! kite kt opis pon slalu buat liga s ni..haha..best2..memang dari ngantuk boleh segar bugarla~

Fathiah Hamim said...

haha betul3! kalo boring2 memang sesuai buat sudokuu

Anonymous said...

sudoku best!! rubic cube juga bgus utk otak. hehe

Fathiah Hamim said...

sudoku best kan! rubric cube, kureng maen. tapi tau dia bagus. :D

CikPuan Fara said...

eh, akak pun suka soduku neh. gengla kita! :) bagus tau sebab secara tak langsung boleh kuatkan ingatan :)